vineri, 26 noiembrie 2010

TAIATI COPILUL IN DOUA

Nu de puţine ori citind prin Sfânta Scriptură întâlneşti situaţii pe care le-ai crede fără ieşire, dar pe care Dumnezeu le rezolvă imediat dacă nu direct măcar prin slujitorii săi. Aşa se face că de multe ori când personal sunt pus în situaţia de a lua decizii cruciale, să-mi aduc aminte că tot Dumnezeu îmi descoperă decizia ce trebuie luată, dacă cer acest lucru de La El cu credinţă.
Nu mă întind mult la vorbă şi las Biblia să vorbească. Capitolul III de la cartea a III-a a Regilor ne descoperă cu câtă înţelepciune rezolvă Solomon o situaţie delicată. Această întâmplare are loc imediat după ce a cerut înţelepciune de la Dumnezeu.
„Atunci au venit două femei desfrânate la rege şi au stat înaintea lui.
Şi a zis una din femei: "Rogu-mă, domnul meu, noi trăim într-o casă; şi eu am născut la ea, în casa aceea.
 A treia zi după ce am născut eu, a născut şi această femeie şi eram împreună şi nu era nimeni străin cu noi în casă, afară de noi amândouă.
 Însă noaptea a muţit fiul acestei femei, căci a adormit peste el.
 Dimineaţa când m-am sculat ca să-mi alăptez fiul, iată, el era mort; iar când m-am uitat la el mai bine dimineaţa, acesta nu era fiut meu, pe care-l născusem".
 Iar cealaltă femeie a zis: "Ba nu, fiul meu e viu, iar fiul tău e mort!" Iar aceasta îi zicea: "Ba nu, fiul tău este mort şi al meu e viu!" şi vorbeau ele aşa înaintea regelui.
 Atunci regele a zis: "Aceasta zice: Fiul meu este cel viu, iar fiul tău este cel mort; iar aceea zice; Ba nu, fiul tău este cel mort şi fiul meu aste cel viu".
 Şi s-a sculat ea pe la miezul nopţii şi mi-a luat pe fiul meu de lângă mine, când eu, roaba ta, dormeam şi l-a pus la pieptul ci; iar pe fiul ei cel mort l-a pus la pieptul meu.
 Apoi a zis Solomon: "Daţi-mi o sabie"; şi i s-a adus regelui o sabie.
 Şi a zis regele: "Tăiaţi copilul cel viu în două şi daţi o jumătate din el uneia şi o jumătate din el celeilalte!"
 Şi a răspuns femeia al cărui fiu era viu regelui, - căci i se rupea inima de milă pentru fiul ei: "Rogu-mă, domnul meu, daţi-i ei acest prunc viu şi nu-l omorâţi!" Iar cealaltă a zis: "Ca să nu fie nici al meu, nici al ei, tăiaţi-l!"
 Şi regele a zis: "Daţi-i acesteia copilul cel viu, că aceasta este mama lui!"
Nu mai completez nimic. Nădăjduiesc că veţi şti cui să-i cereţi ajutorul când vă aflaţi în situaţii limită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu