marți, 31 august 2010

TU STII ALFABETUL?



Într-o zi un preot aude o voce in biserică. Numai că toate cele auzite erau   erau neinteligibile.

Apropiindu-se de locul de unde venea vocea, el găsește un copil care spunea ceva. Își dă seama că nu-i întelegea cuvintele fiindcă, de fapt, copilul repeta alfabetul.

Atunci preotul l-a întrebat:  De ce tot repeți literele?

Păi, așa îmi fac eu rugăciunea, răspunde copilul.
- Cum așa? Eu aud doar că spui alfabetul, se miră preotul.
Da, dar eu am uitat cuvintele rugăciunii și atunci îi dau lui Dumnezeu literele, că stie El să le pună în ordinea care trebuie……
Şi I-au zis: Auzi ce zic aceştia? Iar Iisus le-a zis: Da. Au niciodată n-aţi citit că din gura copiilor şi a celor ce sug Ţi-ai pregătit laudă?” Matei 21- 16


p.s primită pe mail

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu