miercuri, 28 iulie 2010

BETIVUL LA BISERICA


Un beţiv notoriu a venit intr-o zi la biserică, mânat de curiozitate şi din dorinţa sinceră de a se îndrepta. Drumul până la biserică îl făcea cu autobuzul, deoarece era o biserică la 2 sate. Nu mult după aceea s-a dus la biserica într-o duminica si a pus ultimul ban la colecta făcută pentru nişte familii rămase fără case din cauza apelor. Rezultatul a fost ca a trebuit sa vina pe jos de la biserica, nemaiavând bani pentru biletul autobuzului. 
Cârciumarul a auzit de aceasta întâmplare si l-a luat în băşcălie cu prima ocazie când s-a întâlnit cu el. "Am auzit ca ai prostit de tot. Ti-ai dat ultimii bani la biserica si ai venit pe jos acasă!"`, a spus acesta rânjind batjocoritor. 
"Nu m-am prostit nici măcar pe jumătate cum mă prosteam când dădeam ultimul bănuţ cârciumii dumitale", a ripostat omul. "Atunci îţi dădeam ultimul bănuţ si nici măcar nu mai puteam sa merg pe jos acasă. Mă duceau alţii!" 


Un comentariu:

  1. cosofret george2 august 2010 la 11:29

    incepand de la poza si mergand pana la esenta acestei pilde, care mi se pare atat de cunoscuta, mai repede totusi prin prisma negativa, atunci cand privesc in jurul meu, ati realizat o postare foarte reusita, o poveste plecata cred eu, din suflet si nu in ultimul rand de la exemplele de care sunt convins ca si dumneavoastra va loviti zi de zi...

    am totusi incredere ca luptand in continuare cu evolutia speciei umane, vom putea vedea mai multe exemple pozitive, precum betivul acestei pilde.

    RăspundețiȘtergere