miercuri, 8 iulie 2009

PAI EU AS VREA.......


Cine nu si-ar dori sa prinda legendarul peste auriu care indeplineste 3 dorinte. De buna seama cred ca stiti ca sunt sute de bancuri cu pesti aurii magici care indeplinesc cele mai arzatoare dorinte. Acu nimeni nu a spus daca pentru prinderea lui trebuie o momeala magica, o undita desteapta, sau e nevoie doar de noroc.
Problema este ca eu nu doresc sa aduc in discutie intreagul ritual al pescarului profesionist, nici macar al celui amator, ci doresc sa ma refer mai mult la partea cu dorintele. De ce? Pentru ca am constatat ca fiecare om, in adancul fiintei are dorinte neîmplinite, ascunse, idealuri marete, dorinta de razbunare, de marire, fiecare si-ar dori sa mai schimbe ceva daca ar putea sa mai dea timpul inapoi.
Idea este urmatoarea.Cu siguranta pestisorul magic nu va aparea niciodata. Eu am gandit o alta situatie, aceea in care Dumnezeu ar veni pe neasteptate si te-ar intreba fara sa-ti dea timp de gandire ce-ti doresti. Aici este chestia, ce crezi ca ai putea sa ceri fara sa te gandesti.
Teoretic, asa cum am vazut printre oameni, foarte multi ar cere sanatate, multi ar cere multi bani, altii ar cere functii inalte, case, masini, copii, femei sau barbati. O paleta variata de cereri de multe ori daunatoare, care în loc sa vina in ajutorul omului mai rau îl robesc.
În Biblie avem un exemplu elocvent cand Solomon a cerut de la Dumnezeu intelepciune si El i-a dat si multa bogatie pentru alegerea facuta. Si tot Scriptura ne invata cand zice,, cautati mai intai imparatia lui Dumnezeu si toate celelalte vi se vor adauga voua".
Si daca nu toata lumea are microbul pescuitului pentru a prinde pestisorul magic spre implinirea dorintelor, aproape toata lumea are posibilitatea intalnirii cu Dumnezeu in Sfanta Biserica pentru a cere de la El tot ceea ce are nevoie.Lucrul cel bun normal, pentru a nu vi respinsi ca apostolii care cereau marire, cand Hristos le-a spus ,, nu stiti ce cereti". Mai mult decat atat, din experienta profesionala am vazut de nenumarate ori in biletele primite de la oameni cereri care te ingrozesc, oamenii vrand sa-L faca pe Dumnezeu partas la lucruri rele care nu au nimic in comun cu natura Sa divina, si nici macar cu statutul de homo sapiens cu care noi ne laudam.
Si atunci eu te intreb,te-ai hotarat ce-ai vrea de la Dumnezeu? Stii sigur care este lucrul bun de care ai mai multa nevoie in acest moment? Sau mai astepti inca pestisorul magic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu