luni, 13 iulie 2009

IN LOCUL LUI DUMNEZEU

Omul cat traieste experimenteaza multe lucruri, aude si vede ceea ce nu si-ar fi inchipuit vreodata ca va putea sa perceapa. Asa se face ca de cateva ori si eu am ramas perplex atunci cand am auzit de la anumite persoane o expresie care te lasa masca:,, DACA AS FI EU IN LOCUL LUI DUMNEZEU AS FACE ALTFEL".
De ce am zis ca am ramas masca? Pentru ca noi oamenii suntem asa de limitati in gandire, incat de multe ori nu ne putem purta singuri de grija, nu ne putem apara singuri in fata problemelor care vin peste noi, daramite sa mai iei si locul Lui Dumnezeu.
Problema este insa ca multi oameni, cu putere administrativa, financiara si politica mare, se cam joaca de-a Dumnezeu, facand experimente dureroase, traumatizante atat fizic cat si psihic asupara muritorilor de rand. In laboratoare ascunse, in cabinete camuflate, in cercuri restranse se fabrica virusi, se fac teste, se pun bazele unor inventii care la prima vedere vin in folosul societatii, dar care de fapt sunt in interesul personal al celor ce le administreaza.
Buba apare insa atunci cand acestea scapa de sub control, cand apar mutatiile genetice, cand omul isi da seama ca nu poate fi Dumnezeu, cand totul este deja pierdut.Intr-unul din psalmi se zice frumos asa:,,cat de marite sunt lucrurile Tale Doamne, toate cu intelepciune Le-ai facut". Si e foarte corect.Tot ceea ce a facut Dumnezeu e bun, numai ca omul, cel care a devenit administratorul a ceea ce Dumnezeu a creat, in loc sa chiverniseasca aceasta avutie, isi doreste ceva mai mult, ceea ce si-a dorit si Lucifer, si-ar dori sa fie in locul lui Dumnezeu.
Asta este consecinta lumii in care traim, a show-ului mediatic, a trucajelor cineaste, a E-urilor ce paralizeaza creierul, a lipsei de educatie, este consecinta ce ia nastere din lipsa comuniunii cu Dumnezeu.
Acu o juma' de an era mare taraboi cu sfarsitul lumii, cu 666, cu cipul. Asta este doar un inceput din ceea ce vrea sa faca omul ce-si doreste sa ia locul Lui Dumnezeu. Vor veni probleme si mai mari, intrebari fara raspunsuri, ganduri de razvratire impotriva Creatorului, stramtorare, agitatie, disperare. Si asta din cauza dorintei nebune de a fi ceea ce nu poti fi vreodata.
Noi niciodata nu vom fi in locul lui Dumnezeu, dar putem tinde spre asemanarea cu El, putem fi iubitori, iertatori, muncitori, blanzi, curati, intr-un cuvant putem fi OAMENI, administratori corecti ai universului inconjurator pe care Dumnezeu ni l-a lasat noua sa-l folosim pentru scopul final al pererinajului nostru prin aceasta lume, si anume, ajungerea la Dumnezeu.
Eu nu mi-as dori sa fiu in locul Lui Dumnezeu. Nu stiu daca as rezista sa nu-i pedepsesc pe cei ce pacatuiesc, nu stiu daca as putea sa-i iubesc din toata fiinta pe cei ce-mi gresesc, pe cei ce ma injura, pe cei ce ma fura. Nu cred ca as putea. Doar Dumnezeu poate. Eu incerc sa fiu OM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu